Panzehir : Film Artık Sansürsüz Arkadaşlar.
  Beğen
32
11
BENZER FİLMLER

Yok Artık 2 Full izle

-

Yok Artık 2 izle

Yok Artık 2 Full izle
PUAN : 8.6
Yok Artık 2 Full izle 8.6 / 10 35 kullanıcı oyu.
  • Süre: 83 Dk.
  • Vizyon: 2016
  • Ülke: Türkiye
  • İzlenme: 24293
  • Favori: 0
  • İMDB: 5.3
  • Kalite: 720P
  • Yerli
Yok Artık filminin ilki bir taksiyi dikkate alarak onun etrafında şekillenen konuları ekrana yansıtmaktaydı ancak şimdi Yok Artık 2 filmi bir berber dükkanını konu alarak onun etrafında şekillenmekte ve etrafta yaşanan garip olaylarıda komik bir şekilde izleyicilere sunmaktadır. Berber Adnan çok farklı bir şekli vardır her an her şeyi yapabilecektir ve etrafındaki tüm yaşayanları takip eden mahallede ne var ne yok hepsi hakkında bilgi sahibidir kendileri ve o edindiği bilgileri başkaları ile paylaşarak Berber Adnan çok farklı bir şekli vardır her an her şeyi yapabilecektir ve etrafındaki tüm yaşayanları takip eden mahallede ne var ne yok hepsi hakkında bilgi sahibidir kendileri ve o edindiği bilgileri başkaları ile paylaşarak bir neci dedikodunun dibine vurmaktadır bu yaptığından mutlu olduğunu düşünmektedir ancak pekte öyle sayılmaz Adnan çok farklıdır be birader. İşten atılacağını anlayan Aykut ve arkadaşının verdiği saçma fikiri denemeden önce çalışmaya daha sıkı sarılmıştır ancak arkadaşının küçükken uyguladığı 3 ay ömrüm kaldı yalanını söylemesiyle etraf son derece karışacaktır bu karışıklık çok büyük derecede komiklik içerecektir. İzzet orta yaşları geçmiş ve biraz oturgan kalan izzet kızının sosyal paylaşım sitelerini kullanarak orada bulunan bayan takipçileri rahatsız ederek onların dikkatini çekmeye çalışırken bir yandan da fenomen olmak için çabalamaktadır ancak bu onun için zorlu bir yolculuktur. Hayatındaki tüm olumsuzlukları çıkararak yeni bir hayata atılan Merve ve kız istemeye gitmelerine rağmen başına gelmeyen kalmayan Meriç ile komedinin dibine vuracağız. Yok Artık 2 Filminin yönetmen koltuğunda Caner Özyurtlu bulunurken filmin baş rollerini ise Onur Buldu, Sebnem Bozoklu ve Şahin Irmak paylaşmaktadır.
 Tür: Yerli Komedi
Yorum Alanı 18 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
wolf 23 Aralık 2016, Cuma
güzel bi komedi. bu siteden film izleyenlerede şunu rica ediyorum yorum yazmak çokmu zor? elinizmi kırılır? bir filmi binlerce kişi izliyor tek yorum yok? bu siteden daha hızlı ve güncel bi sitemi var? neden böle güzel bi siteyi ayakta tutmuyoruz? duyarlı bi milletiz güya? bir sürü reklam veren virüs barındıran siteler dahamı iyi? yuh yani yorum yazmayanlara
Avatar
Yönetici
  Panzehir 23 Aralık 2016, Cuma
senin gibi içlerinden gelmesi lazım zorlayamayız yorum yazdırmak için wolf :)
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
Windly 23 Aralık 2016, Cuma
Emegi gecen herkese tesekkurler.Ancak bu film sansürlü ve bu film sansürlü izlenmez hicbir tadı yok esprilerin.Ne zaman sansürsüzü yüklersınız ADMİN Bey.TEsekkurler ıyı calısmalar.
Avatar
Yönetici
  Panzehir 24 Aralık 2016, Cumartesi
şimdilik bu şekilde ama sansürsüz çıkınca yine ilk biz yayınlarız.
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
kobra 23 Aralık 2016, Cuma
bu rajlar niye yüklenmiyor artık, raj neden yok madem raj yok raj butonunu kaldır üşeniyormusun kardeşim yapacağın işi tam yap yada siteni kapat git.
Avatar
Yönetici
  Panzehir 24 Aralık 2016, Cumartesi
Raj seneçekler var rajın kendi sitesinde sorun vardır.
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
volkan urhan 25 Aralık 2016, Pazar
emeğine sağlık
Avatar
Yönetici
  Panzehir 25 Aralık 2016, Pazar
teşekkürler.
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
Lion2577 25 Aralık 2016, Pazar
Emeğiniz için teşekkür ederiz. Plus seçeneğide olursa çok güzel olur.
Avatar
Ziyaretçi
dilo 08 Şubat 2017, Çarşamba
slm,işte bizler sizlerden boyle sansürsüz yalın filmler beklıyoruz,emegınıze ve her seyınıze :)saglık,devamını beklıyoruz,ıyı calısmalar...
Avatar
Yönetici
  Panzehir 08 Şubat 2017, Çarşamba
çıktıkça güncelliyoruz. iyi seyirler.
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
Emine 08 Şubat 2017, Çarşamba
Film için teşekkürler
Avatar
Yönetici
  Panzehir 08 Şubat 2017, Çarşamba
rica ederim iyi seyirler.
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 09 Şubat 2017, Perşembe
kor filmi piyasada yok mu daha haberin var mi panzehir
Avatar
Yönetici
  Panzehir 09 Şubat 2017, Perşembe
henüz hiç bir yerde görmedim
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
bayram 13 Şubat 2017, Pazartesi
abi eline sağlık teşekkürler..
Avatar
Yönetici
  Panzehir 13 Şubat 2017, Pazartesi
afiyet olsun iyi seyirler :)
İMZA
M.Kemal ATATÜRK
Avatar
Ziyaretçi
fırat 16 Mart 2017, Perşembe
güzel filmdi :) Teşekkürler
  SON YAPILAN YORUMLAR
  •  Avatar Kong: Kafatası Adası izle Biraz daha sabredeyim enazından kursub 1080p çıkana kadar:)
  •  Avatar From a House on Willow Street izle çok saçma....
  •  Avatar The Accountant izle erçekten çok iyi filim
  •  Avatar Jules Ve Dolores Türkçe Dublaj izle zaman kaybı
  •  Avatar From a House on Willow Street izle izlene bilir ama pek tavsiye etmiyorum. sona doğru aşırı saçmaladılar. o kadar silah pompalı vesayre sıktılar hiç birşey olmadı. ve daha güçlenmemişti çok fazla ama filimin sonunda 3 tane ruh oldu son ruhu alıcak gücünün zirvesi için ama ingiliz anaktarımı levye ilemi ne vurdular kafasına :D :D :D ondan önce kız havalarda uçi :) bir anda uçamaz oldu heç sebep yokken sonra levyiylen vurup bayıltıp yaktı :D :D :D filmde aşırı derecede sırf süresi uzun olsun diye boş boş beklemeler aşırı fazla. başı ve konu iyi : işte kızı fitye için kaçırmaları ama işin sonunda kızı elegeçiren cinlerin ( şeytan ) onları öldürmesi falan buraya kadar okey ama sonrada işin ... çıkıyor :)